Stage in Nicaragua - Reisverslagen van Tyka Uijting - WaarBenJij.nu Stage in Nicaragua - Reisverslagen van Tyka Uijting - WaarBenJij.nu

Stage in Nicaragua

Voor een half jaar ga ik stage lopen in Nicaragua waarin in bewegingsonderwijs zal gaan geven, docenten op ga leiden voor het vak bewegingsonderwijs, zwemles zal geven en buitenschoolse activiteiten en evenementen ga organiseren.
Mijn stage vindt plaats in San Carlos, Nicaragua!

Recente Reisverslagen:

01 Juli 2013

Het laatste verslag vanuit Nicaragua

15 Mei 2013

Enjoying every little thing!

08 April 2013

Bezoek aan Costa Rica

30 Maart 2013

Kaaimannentoer, volleybaltoernooi en vakantie!

17 Maart 2013

Hardlopen en werkbezoek
Tyka

Via de blogs die ik hier schrijf hoop ik jullie goed (soms misschien te gedetailleerd, maar daar heb je het maar mee te doen:P) op de hoogte te houden van alles wat ik op reis meemaak.

Actief sinds 06 Jan. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 14919

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2016 - 25 Oktober 2017

Wereldreis

24 Januari 2013 - 29 Juli 2013

Stage in Nicaragua

Landen bezocht: