Nog een paar dagen!... - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Tyka Uijting - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen!... - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Tyka Uijting - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen!...

Door: Tyka

Blijf op de hoogte en volg Tyka

20 Januari 2013 | Nederland, Amersfoort

Daar is het eerste verslagje.

Gisteren teruggekomen van een weekje lesgeven in de sneeuw, wat weer helemaal top was!
Nu de voorbereidingen voor de verjaardag van mama en mijn afscheidsborrel van vanmiddag. Iedereen nog één keer zien voordat ik aanstaande donderdag om half elf vertrek!
Ja echt, aanstaande donderdag vlieg ik voor een half jaar naar Nicaragua.:)
Gisteren heb ik een mailtje gekregen van onze projectcoordinator over de gastgezinnen.
Ik kom in het gezin van Fatima. Zij heeft twee kinderen van 4 en 0 jaar oud. In het huis woont ook haar zus met haar dochtertje van 7 jaar en haar beiden ouders. Een gezellige en drukke bende zal dat dus worden.
Ik heb in huis een eigen slaapkamer zoals dat een vereiste is, maar ik heb zelfs ook een eigen badkamer! Wat dit inhoudt moeten we nog maar zien.

Maar voordat dit alles zo ver is vandaag dus die gezellige borrel, morgen een mondeling van legitimeringen (belangrijk!) en vervolgens nog een heleboel kleine dingen die moeten gebeuren...

Ik ben dus bijna zover!
De zenuwen gieren door mijn lijf heen als ik denk aan het vertrek.
De kriebels voel ik door mijn hele lichaam als ik denk aan het daar mogen zijn!
Laat maar komen dus die laatste dagen!:)

Liefs,

Tyka

  • 20 Januari 2013 - 13:33

    Maurits:

    hoi Tyka,
    Ook ik heb wel een beetje de kriebels nu je een half jaar daar naar toe gaat. Maar,...ik heb er ook alle vertrouwen in dat het een mooie en goede tijd wordt daar.
    Inderdaad;opnaar het vertrek.
    gr; maurits

  • 20 Januari 2013 - 17:06

    Remke:

    Hee Tyka,
    Super veel plezier daar en zet hem op morgen met het mondeling, moet je die in je eentje doen?
    Geniet nog even van je feestje!
    Remke

  • 20 Januari 2013 - 23:13

    Ilona:

    Hoi Tyka!

    Ik hoop dat je een mooi afscheid hebt gehad.
    Je gaat vast een hele mooie tijd hebben daar in Afrika!
    Ik wens je alvast een goeie vlucht en zal je gaan volgen!

  • 23 Januari 2013 - 23:00

    Erik V.:

    Hoi Tyka,
    Wens je een hele goeie reis morgen en hoop dat alles voorspoedig verloopt.
    Veel succes met je project aan de andere kant van de grote plas en ik hoop dat er nog genoeg tijd over is om lekker te genieten.
    Ben benieuwd naar de eerste verslagen.
    Greetz,
    Erik

  • 24 Januari 2013 - 22:06

    Wendy:

    Lieve Tyka, hopelijk viel het afscheid nemen niet te zwaar. Hopende op een goeie reis en dan kan voor jou het genieten van deze geweldige mogelijkheid gaan beginnen!! We gaan je volgen dus kom maar op met je verhalen en foto's! groeten van de Stoeppies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tyka

Via de blogs die ik hier schrijf hoop ik jullie goed (soms misschien te gedetailleerd, maar daar heb je het maar mee te doen:P) op de hoogte te houden van alles wat ik op reis meemaak.

Actief sinds 06 Jan. 2013
Verslag gelezen: 348
Totaal aantal bezoekers 14925

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2016 - 25 Oktober 2017

Wereldreis

24 Januari 2013 - 29 Juli 2013

Stage in Nicaragua

Landen bezocht: