Eerste spanningen - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Tyka Uijting - WaarBenJij.nu Eerste spanningen - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Tyka Uijting - WaarBenJij.nu

Eerste spanningen

Door: Tyka

Blijf op de hoogte en volg Tyka

22 September 2016 | Nederland, Amersfoort

Lieve allemaal,

Zoals jullie allemaal wel weten ga ik vanaf 25 oktober op reis.
Alle leuke dingen waren al snel geregeld, maar nu, zo'n 4,5 week van tevoren, moeten alleen de minder leuke dingen nog geregeld worden. Het geregeld rondom alle visums had ik al eerder uitgezocht maar blijkt nu toch nog meer werk dan ik had bedacht. Daarom staat er nu voor aankomende woensdag een reisje naar Brussel gepland samen met paps om daar in ieder geval 2 visums te gaan regelen. De andere niet leuke dingen zijn kleiner en gemakkelijker te regelen maar toch minder leuk dan je inlezen in de verschillende te komen landen.

Komende maand staat er vooral veel werk en een heleboel leuke dagen op de planning en genoeg tijd voor voorpret en kriebels. Ik heb er zin in!

Liefs Tyka

• 22 September 2016 - 23:45

Henk:

Mis je nu al. Veel plezier gewenst en maak vele mooie dingen mee. Ontmoet mooie mensen en beleef prachtige ervaringen. Vergeet je camera niet om ons te laten mee genieten. Bij voorbaat dank voor de mooie plaatjes die vast gaan komen.

• 23 September 2016 - 11:45

Els:

Succes met alle voorbereidingen!

• 23 September 2016 - 19:13

Marcel:

Hoi Tyka,

Ik kan me voorstellen dat je toch even de kriebels krijgt zo vlak voor de start.
    Veel plezier alvast op je eerste trip naar Brussel.

• 01 Oktober 2016 - 20:52

Maurits:

hoi Tyka,
    Het 1e visum binnen. Waren we woensdag al even mooi eventjes in Cambodja :-)
    Ik merk nu ook dat het wat gaat kriebelen. want ik gun je de reis natuurlijk van harte maar vind het ook wel wat spannend. Anderzijds weet ik dat je veel aan kunt en red jij jezelf wel.

• 10 Oktober 2016 - 23:04

Ric:

Ik wens je veel meer voorpret dan spanningen ! :)

• 01 November 2016 - 22:37

Nathalie (BSO Einstein):

Ha....ik heb je blog gevonden! Ben heel benieuwd hoe het met je gaat?
    Hopelijk geniet je op en top :-) lieve groet nathalie